2007年10月10日水曜日

OMG! I am a super-impolite person.^^;

今日はログインと同時にお店の偉大なオーナーからIMが来てミーティングをしました。
(IM came from great designer camilla when I logged it in today. And, we executed the meeting. )

打ち合わせ場所をどうするかだったんですが、ログイン下ばかりだしお店で話すのもなんだったので自宅に呼んでしまいました!
(We thought about the meeting place. Because it was also difficult to speak in the shop, I invited her to my house.)

しかしちょっと待って・・・
(I thought...However, it waits for a moment ・・・)

家は椅子も無い、テーブルも無いコスメルームとスタジオと踊り場しか無いんだ!^^;
(My house doesn't have the chair, table. There are only a cosmetic room, a studio, and a dance room!!! XD)

今思うと一流のスーパーデザイナーさんをこんな場所によく呼べたもんだと思い今更ながら恥ずかしくなりました。いや~、私はスーパー無礼者ですね^^;
(When thinking now...I who invited a super-designer of the first class to this place am very shameful.I am a super-impolite person.XD)

あっ!写真にある緑の椅子はLiqさんのブログで紹介されているHerman Millerの交換椅子です^^
(A green chair is an exchange chair of Herman Miller introduced by the blog of Liqueur. )

交換用品だからかな?POSEがショップにあった椅子のPOSEと違うんですよね。
(Do because it is the exchange goods?POSE was different from POSE of the chair of the shop.)

0 件のコメント: