2009年3月2日月曜日

Shoes : Marie Jeanne

ご無沙汰しています。まだ、SL続けています。
(Excuse me for my long silence. I am still continuing SL. )

どうしても紹介しておきたいシューズがあったので記事を書きました。
(I wrote the article for the shoes which I cannot miss.)

camillaはとてもかわいいパンプスを作りました。
(camilla made very pretty pumps.)

色は春物らしいパステル系で7色あります。
(The colors are seven pastel colors like the spring thing.)

黒は2つあるけどど、金具の色が違います。
(There are blacks of two that the color of two buckles is different. )

上品でとてもきれいです。
(It's very beautiful and am very refined!!!)

私のお気に入りはベージュと薄いブルーですね。でも、ピンクもいいな~。
(My favorite is beige and Slateblue. like the pink, too. :D)

最近、Slateblueをよく見かけますね。
(I see Slateblue well recently. )

先日、これと同色のMARK JACOBのバッグを銀座で見ました。
(I saw the bag of MARK JACOB of SlateBlue in Ginza the other day. )

買うか迷いましたが僅かなシミがあったので止めました。
(I was at a , but stopped whether I bought it because there were few stains.)

是非、お試しを!
(Please try it!!!!!)

Fig.1

Fig.2

Fig.3

Fig.4

Fig.5

Fig.6

Fig.7

camilla's secret gargens
INSOLENCE -- Lingerie -- Shoe, Venom (156,198,29)

0 件のコメント: